top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDolf Van genderen

de 2 nichtjes die me dominerden

mijn 2 nichtjes 2 zusjes van elkaar de dochters van mn oom en tantenmocht ik eenige tijd dwangmatig dienen als sissy mijn jongste nichtje nu 25 toen 15 jaar oud geilde ik enorm op

en was daar een weekje op bezoek voor het aanlegen van de achtertuin mn oom en tante werkte gewoon dus gingen elke dag naar hun werk ik was er net 2 dagen en smorgens rond een uur of 10 stapte mn nichtje onder de douche en ik was bezig in de tuin en merkte dat de douche aan ging en zag dat het raampje wagenwijd openstond van de douche waar je zo inkijken kon en wist dus dat zij daarstond ik twijvelde geen seconde met een al harde lul in mn broek jes jes jes eindelijk kan dr naakt zien (als volwase meerderjaarige man en haaste naar het raampje daar stond ze voledig naakt pfff ik moest spuiten op deze mooie meid nu i dr zag en haalde me lul uit mn broek en begon te trekken door mn gekreun merkte ze me op en jawel was betrapt ze was kwaad en wo het aan dr ouders vertele natuurlijk ik vertelde haar wat ik voelde eerijk en wat ikgraag zou doen willen voor haar en hoe gekleed als sissy slet slaafje van haar het huis was te klein en ik was de vieserik smeeken en smeeken het niet te vertellen deed ik bij dr na langere tijd gaf ze in en zij is goed heb je dingen bij je kleding enzo ik bekende enkelt ingrie show me dat maar dan trek maar aan voor me wat ik deed ik kwam de huiskamer in ze zag me en begon te lagen me uit te lagen gewoon waardoor ik langzaam stijf werd en mn lul mn slipje uit kwam dat was niet echt gewenst liet ze me weten het lagen was gestopt de boosheid was trug trek je af op me dan zij ze kwaad en kijk me aan pedo waren haar worden 2 tot 3 x treken en kreunend kwam ik klaar daar lag mn sperma dan op de grond voor haar ik schaamde maar wou dr zo graag beffen en dienen das eenigste waar ik aan denken kon opruimen dat vieze spul uit reflex ging ik op mn knietjes en begon het op te likken braaf omg treis en vies ben je dam niet wetende dat ze haar oudere zus al lang ingelicht had mn jongste nichtje zij me ga maar zo gekleed in de tuin verder homo wat ik braaf deed na 20 minuten kwam ze samen met dr zus de tuin in en mn oudste nichtje zij van 22 jaar heey slaafje dus je bent een pedo en geit op je eigen nichtje en likt je sperma op als je het moet opruimen echt jij gaat spijt krijgen zij ze me je luister nudag en nacht naar ons begrepen ja meesteres antwoorde ik ze moesten bijden lagenmn oudste nichtje beval me a snel douw eens wat zand en takjes in je kont voor ons dan NU schreeuwde ze ik deed het ze kwamen niet bij van het lagen samen kut slet zijden ze in koor mn oudste nichtje beval me om me aan te keden normaal en mn werk te doen en na het eten schoon en gedouchd met ze mee moest gaan op een diskreete manier voor dr ouders zodat ze niets vermoeden zo gezecht zo gedaan na het eten we gingen naar het bos met zn 3e moest me direckt uitkleden mn kleding werd vuileg gesteld door ze daarzat ik naakt mn oudste nichtje zij weet je wat het hier is deze plek nee meesteres antwoore ik hier komen homo manen elkaar neuken zij ze en jij gaat dat lekker doen en wij kijken samen toe hoe je manen pijpt en je kontje laat neuken al sne kwam er iemand zoog hem de dames zijden tegen de man neuken mag ook hoor van dit slaafje de man antwoordehmmm lekker mag het zonder condooms want heb geen ze keken me aan en zijden tegen de man wat jij wilt sperma slikken of in zn kontje zie geen verschil voor hem en ja hoor de man kwam in me met zn lu en snel kwam hij al klaar in me de man was zo verdwenen kom op kontje omhoog we willen zien wat je hebt gehad van die man en ja hoor lekte al wat zaad en daar kwamen er nog meer aan ben die avond door 9 manen geneukt voor hun oogen en de rest van de week zwaar vernedert en mishandelt door mn nichtjes en nog en paar x mee genomen naar die gay parking waar ik voor hun door vreemde manen volgespoten ben tot de dag van vandaag ben ik ze dankbaar

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page